Работала в 7 компаниях   6 лет

Красота / Фитнес / Спорт, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Услуги для населения - другое, Медицина и Здравоохранение

Операційний директор

ENJOY BEAUTY STUDIO (с.Крюківщина)

Красота / Фитнес / Спорт

1 год 11 месяцев

04.2023 - по настоящее время

Операційне управління:
• організація та контроль роботи студії краси;
• оптимізація бізнес-процесів для підвищення ефективності роботи;
• забезпечення виконання планових показників та фінансових цілей.
Управління персоналом:
• підбір, адаптація, мотивація та розвиток співробітників;
• контроль дисципліни, створення та контроль графіків роботи команди;
• впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації.
Клієнтський сервіс та якість послуг:
• зустріч, піклування про клієнтів під час візиту;
• запис клієнтів на послуги;
• розрахунок клієнтів;
• консультації з приводу послуг та продукції;
• продаж продукції;
• контроль стандартів обслуговування та якості послуг, що надаються;
• комунікація з клієнтами в соцмережах та месенджерах;
• взаємодія з клієнтами, робота з відгуками та претензіями;
• розробка програм лояльності та покращення клієнтського досвіду.
Фінансовий та адміністративний контроль;
• управління бюджетом, контроль витрат та доходів;
• ведення звітності, аналіз ключових показників бізнесу;
• взаємодія з постачальниками, контроль закупівель та складських залишків.
Маркетинг та розвиток студії краси:
• створення контенту, а також створення рекламної поліграфії (дизайн-проект);
• контроль рекламних кампаній, акцій та SMM-просування;
• пошук нових можливостей для зростання та розширення студії.
Контроль за дотриманням норм та стандартів:
• забезпечення відповідності санітарно-гігієнічним нормам та вимогам;
• контроль за дотриманням стандартів бренду та корпоративної культури;
• взаємодія з контролюючими органами та вирішення різноманітних питань.

Адміністратор салону краси | smm manager

Queen Lashes

Красота / Фитнес / Спорт

3 года 4 месяца

11.2021 - по настоящее время

• ведення сторінок (instagram | TikTok);
• створення контенту, монтаж готового контенту, створення контент плану, написання відповідних текстів для публікації у соціальних мережах;
• прийом та обробка телефонних дзвінків, повідомлень у месенджерах, instagram direct;
• розробка макетів для візиток/сертифікатів;
• зустріч клієнтів;
• налагодження дружніх, довірчих, довгострокових відносин із клієнтами студії;
• консультація та формування записів клієнтів у програмі Beauty Pro та Dikidi;
• контроль роботи студії краси;
• забезпечення життєдіяльності студії (замовлення води, проведення інвентаризації, ведення бази даних);
• підтримання чистоти та порядку у студії;
• продаж супутніх товарів;
• приготування напоїв для клієнтів;
• виконання доручень керівника студії;
• постійна турбота про клієнтів.

Адміністративний менеджер, SMM

ТОВ «Риальто»

Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы

6 месяцев

09.2018 - 03.2019

• ведення соціальних мереж (комунікація, створення контенту, реклама, аналіз); 
• комунікація з керівництвом та клієнтами безпосередньо; 
• робота з рекламаціями; 
• розробка поліграфічної документації; 
• введення даних у CRM систему; 
• підбір та адаптація персоналу; 
• контроль роботи персоналу; 
• організація заходів.

Флорист

Флористичний бутік "LaLavond" (м.Київ)

Услуги для населения - другое

2 месяца

08.2018 - 10.2018

• створення букетів та композицій;
• оформлення вітрини квіткового салону;
• обслуговування клієнтів;
• продаж зрізаних квітів, вазонів, декору, супутнього товару;
• пакування подарунків;
• підтримання чистоти та порядку на робочому місці;
• робота з касою та документацією.

Флорист

Флористичний бутік "Corazon" (м.Київ)

Услуги для населения - другое

2 месяца

03.2018 - 05.2018

• створення букетів та композицій;
• оформлення вітрини квіткового салону;
• обслуговування клієнтів;
• продаж зрізаних квітів, вазонів, декору, супутнього товару;
• упакування подарунків
• підтримання чистоти та порядку на робочому місці;
• робота з касою та 1С.

Начальник відділу по роботи з клієнтами

МЦ "Добробут-Стаціонар" м.Київ

Медицина и Здравоохранение

7 месяцев

12.2016 - 07.2017

Обов'язки:
• складання графіків роботи фахівців із роботи з клієнтами (координаторів) та адміністраторів на наступний місяць;
• складання табеля відпрацьованого часу фахівців по роботі з клієнтами та адміністраторами;
• складання графіків роботи лікарів разом із завідувачем клініки;
• перевірка та забезпечення наявності рекламної продукції, літератури для клієнтів;
• формування заявок рекламну продукцію;
• контроль завантаження кабінетів у клініці, моніторинг протягом робочого дня завантаження лікарів;
• контроль за роботою рецепції, допомога фахівцям із роботи з клієнтами;
• перевірка оформлених спеціалістами замовлень;
• вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій;
• здійснення контролю за впровадженням програм, спрямованих на усунення недоробок, зазначених у рекламаціях та претензіях клієнтів;
• проведення щоденного моніторингу книги відгуків та пропозицій (паперовий варіант);
• розбір рекламацій сервісного характеру;
• контролювання дотримання фахівцями етики поведінки з клієнтом;
• інформування підлеглих про рішення та накази керівництва;
• проведення навчання та підготовку кадрів;
• підготовка щомісячного звіту керівництву за неоплаченими рахунками, контроль їхньої оплати;
• ухвалення участі в організації маркетингових заходів;
• складання статистичних даних, звітів з послуг та програмних продуктів.

Фахівець по роботи з клієнтами

МЦ "Добробут-Стационар" (г.Киев)

Медицина и Здравоохранение

1 год

12.2015 - 12.2016

Обов'язки:
• обробка вхідних дзвінків;
• надання інформаційної та координаційної підтримки для пацієнтів;
• активне координування прийому та розміщення пацієнтів у медичному центрі, а також роботу лікарів на виїзді;
• ведення звітності;
• робота з комп'ютером та офісною технікою;
• внесення даних в CRM;
• робота з базою даних.

Ключевая информация

Ключові навички:
• грамотне усне та письмове мовлення;
• впевнене володіння ПК (Windows, Mac OS);
• робота з електронною поштою та офісною технікою;
• досвід роботи в програмах: 1С, Adobe Photoshop, Doktor Eleks, Poster, Beauty Pro, Dikidi, CleverBox;
• навички спілкування з клієнтами та ведення переговорів;
• досвід роботи у сфері HR, SMM;
• організаторські та лідерські здібності;
• вміння працювати в команді та самостійно приймати рішення;
• навички переконання та аргументації;
• чудові навички фото та відеозйомки, творчий підхід, почуття смаку.

Училась в 1 заведении

Санкт-Петербургский Государственный Экономический Университет (СПбГЭУ)

Управление персоналом

Россия, г. Санкт-Петербург, 2015

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Особисті якості

Особисті якості: • відповідальність та організованість; • різнобічність та прагнення до розвитку; • вміння ефективно працювати у команді, у тому числі у стресових ситуаціях; • здатність швидко навчатися та адаптуватися до нових завдань; • увага до деталей та орієнтація на якісний результат; • амбіційність та прагнення до досягнення високих цілей; • креативний підхід до завдань та нестандартне мислення; • за гороскопом Діва, що означає люблю порядок у думках та справах.

Мета

Розглядаю віддалений, гібридний чи позмінний формат роботи. Однак, якщо ваша вакансія пропонує справді унікальні та надихаючі можливості, готова обговорити інші варіанти співпраці.

Маргарита

Администратор, smm менеджер

Киев

30 000 грн.

32 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 день назад