Працювала в 7 компаніях 6 років
Краса / Фітнес / Спорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для населення - інше, Медицина та Охорона здоров'я
Операційний директор
ENJOY BEAUTY STUDIO (с.Крюківщина)
Краса / Фітнес / Спорт
1 рік 11 місяців
04.2023 - до теперішнього часу
• організація та контроль роботи студії краси;
• оптимізація бізнес-процесів для підвищення ефективності роботи;
• забезпечення виконання планових показників та фінансових цілей.
Управління персоналом:
• підбір, адаптація, мотивація та розвиток співробітників;
• контроль дисципліни, створення та контроль графіків роботи команди;
• впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації.
Клієнтський сервіс та якість послуг:
• зустріч, піклування про клієнтів під час візиту;
• запис клієнтів на послуги;
• розрахунок клієнтів;
• консультації з приводу послуг та продукції;
• продаж продукції;
• контроль стандартів обслуговування та якості послуг, що надаються;
• комунікація з клієнтами в соцмережах та месенджерах;
• взаємодія з клієнтами, робота з відгуками та претензіями;
• розробка програм лояльності та покращення клієнтського досвіду.
Фінансовий та адміністративний контроль;
• управління бюджетом, контроль витрат та доходів;
• ведення звітності, аналіз ключових показників бізнесу;
• взаємодія з постачальниками, контроль закупівель та складських залишків.
Маркетинг та розвиток студії краси:
• створення контенту, а також створення рекламної поліграфії (дизайн-проект);
• контроль рекламних кампаній, акцій та SMM-просування;
• пошук нових можливостей для зростання та розширення студії.
Контроль за дотриманням норм та стандартів:
• забезпечення відповідності санітарно-гігієнічним нормам та вимогам;
• контроль за дотриманням стандартів бренду та корпоративної культури;
• взаємодія з контролюючими органами та вирішення різноманітних питань.
Адміністратор салону краси | smm manager
Queen Lashes
Краса / Фітнес / Спорт
3 роки 4 місяці
11.2021 - до теперішнього часу
• створення контенту, монтаж готового контенту, створення контент плану, написання відповідних текстів для публікації у соціальних мережах;
• прийом та обробка телефонних дзвінків, повідомлень у месенджерах, instagram direct;
• розробка макетів для візиток/сертифікатів;
• зустріч клієнтів;
• налагодження дружніх, довірчих, довгострокових відносин із клієнтами студії;
• консультація та формування записів клієнтів у програмі Beauty Pro та Dikidi;
• контроль роботи студії краси;
• забезпечення життєдіяльності студії (замовлення води, проведення інвентаризації, ведення бази даних);
• підтримання чистоти та порядку у студії;
• продаж супутніх товарів;
• приготування напоїв для клієнтів;
• виконання доручень керівника студії;
• постійна турбота про клієнтів.
Адміністративний менеджер, SMM
ТОВ «Риальто»
Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси
6 місяців
09.2018 - 03.2019
• комунікація з керівництвом та клієнтами безпосередньо;
• робота з рекламаціями;
• розробка поліграфічної документації;
• введення даних у CRM систему;
• підбір та адаптація персоналу;
• контроль роботи персоналу;
• організація заходів.
Флорист
Флористичний бутік "LaLavond" (м.Київ)
Послуги для населення - інше
2 місяці
08.2018 - 10.2018
• оформлення вітрини квіткового салону;
• обслуговування клієнтів;
• продаж зрізаних квітів, вазонів, декору, супутнього товару;
• пакування подарунків;
• підтримання чистоти та порядку на робочому місці;
• робота з касою та документацією.
Флорист
Флористичний бутік "Corazon" (м.Київ)
Послуги для населення - інше
2 місяці
03.2018 - 05.2018
• оформлення вітрини квіткового салону;
• обслуговування клієнтів;
• продаж зрізаних квітів, вазонів, декору, супутнього товару;
• упакування подарунків
• підтримання чистоти та порядку на робочому місці;
• робота з касою та 1С.
Начальник відділу по роботи з клієнтами
МЦ "Добробут-Стаціонар" м.Київ
Медицина та Охорона здоров'я
7 місяців
12.2016 - 07.2017
• складання графіків роботи фахівців із роботи з клієнтами (координаторів) та адміністраторів на наступний місяць;
• складання табеля відпрацьованого часу фахівців по роботі з клієнтами та адміністраторами;
• складання графіків роботи лікарів разом із завідувачем клініки;
• перевірка та забезпечення наявності рекламної продукції, літератури для клієнтів;
• формування заявок рекламну продукцію;
• контроль завантаження кабінетів у клініці, моніторинг протягом робочого дня завантаження лікарів;
• контроль за роботою рецепції, допомога фахівцям із роботи з клієнтами;
• перевірка оформлених спеціалістами замовлень;
• вжиття заходів щодо запобігання та ліквідації конфліктних ситуацій;
• здійснення контролю за впровадженням програм, спрямованих на усунення недоробок, зазначених у рекламаціях та претензіях клієнтів;
• проведення щоденного моніторингу книги відгуків та пропозицій (паперовий варіант);
• розбір рекламацій сервісного характеру;
• контролювання дотримання фахівцями етики поведінки з клієнтом;
• інформування підлеглих про рішення та накази керівництва;
• проведення навчання та підготовку кадрів;
• підготовка щомісячного звіту керівництву за неоплаченими рахунками, контроль їхньої оплати;
• ухвалення участі в організації маркетингових заходів;
• складання статистичних даних, звітів з послуг та програмних продуктів.
Фахівець по роботи з клієнтами
МЦ "Добробут-Стационар" (г.Киев)
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік
12.2015 - 12.2016
• обробка вхідних дзвінків;
• надання інформаційної та координаційної підтримки для пацієнтів;
• активне координування прийому та розміщення пацієнтів у медичному центрі, а також роботу лікарів на виїзді;
• ведення звітності;
• робота з комп'ютером та офісною технікою;
• внесення даних в CRM;
• робота з базою даних.
Ключова інформація
• грамотне усне та письмове мовлення;
• впевнене володіння ПК (Windows, Mac OS);
• робота з електронною поштою та офісною технікою;
• досвід роботи в програмах: 1С, Adobe Photoshop, Doktor Eleks, Poster, Beauty Pro, Dikidi, CleverBox;
• навички спілкування з клієнтами та ведення переговорів;
• досвід роботи у сфері HR, SMM;
• організаторські та лідерські здібності;
• вміння працювати в команді та самостійно приймати рішення;
• навички переконання та аргументації;
• чудові навички фото та відеозйомки, творчий підхід, почуття смаку.
Навчалась в 1 закладі
Санкт-Петербургский Государственный Экономический Университет (СПбГЭУ)
Управление персоналом
Россия, г. Санкт-Петербург, 2015
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Мета
Маргарита
Маргарита
Администратор, smm менеджер

Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому