Работала в 5 компаниях 27 лет
IT, Транспорт и Логистика, Услуги для бизнеса - другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
Головний бухгалтер групи IT-компаній
ТОВ Таканс Україна
IT
3 года 8 месяцев
07.2021 - по настоящее время
• Формування облікової політики підприємства;
• Організація, контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ відповідно до НСБУ та Законодавства ;
• Контроль за веденням обліку ФОП на різних системах оподаткування (від реєстрації до закриття);
• Організація процесів обліку та звітності з використанням автоматизованої системи ВAS, QuickBooks української компанії та компаній нерезидентів,робота з «ВЧАСНО;
• Організація контролю витрат та платежів компанії відповідно до умов договорів, робота з клієнт банком, банківськими виписками;
• Аналіз чинного податкового законодавства, ініціація змін з метою створення сприятливих умов розвитку бізнесу компанії;
• Контроль за виконанням бухгалтерських операцій: забезпечення точності, своєчасності та відповідність професійним стандартам бухгалтерського обліку;
• Контроль та оптимізація процесів для ефективного та своєчасного фінансового закриття;
• Ведення щомісячної, квартальної та річної фінансової звітності;
• Співпраця з фінансовим директором з метою формування стратегії виявлення та ліквідації або зменшення наслідків податкових ризиків;
• Організація взаємовідносин із державними контролюючими органами у сфері виплати податків та зборів;
• Супровід внутрішнього та зовнішнього аудиту обліку та забезпечення надійного внутрішнього контролю;
• Інтегрування та трансформація фінансових систем та впровадження інновацій, нових технологій для підвищення ефективності процесів бухгалтерського обліку. Автоматизація системи управлінського обліку та бюджетування, постановка технічних завдань.
Головний бухгалтер з обов'язками фінансового директора
ТОВ Аджиліті Логістика (міжнародна група Аджиліті)
Транспорт и Логистика
2 года 6 месяцев
01.2019 - 07.2021
• Моніторинг та аналіз бухгалтерського обліку, підготовка податкової, фінансової та статистичної звітності;
• Фінансові звіти з МСФЗ для материнської компанії (Cash Flow, HFM (P&L, BalSheet));
• Стратегічне планування фінансової діяльності, короткострокове та довгострокове бюджетування;
• Розробка заходів щодо забезпечення фінансової стійкості компанії, аналіз та оцінка фінансових ризиків (банківські кредити, кредити та інвестиції материнської компанії), адаптація договорів нерезидента відповідно до законодавства України;
• Розробка оптимальних схем фінансових потоків, керування грошовим потоком компанії;
• Оцінка реалізованості проектів з урахуванням існуючих податкових та фінансових ризиків;
• Ведення бухгалтерського обліку, автоматизація системи обліку;
• Аналіз договорів та оцінка ризиків, пов'язаних із виконанням договорів;
• Кадрове діловодство
Кількість підлеглих: 2 особи
Головний бухгалтер, методолог з організації бухгалтерського та податкового обліку Групи компаній
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" Компанія Імпел Гріффін надає послуги комплексного обслуговування нерухомості. Вже більше 20-ти років займається професійним прибиранням приміщень, забезпеченням безпроблемної експлуатації різноманітних технічних об'єктів.
Услуги для бизнеса - другое
3 года 11 месяцев
01.2016 - 12.2019
• Планування та оптимізація процесів;
• Ведення податкового та бухгалтерського обліку;
• Облік ПДВ;
• Підготовка та Забезпечення своєчасності подання звітності (бухгалтерської та податкової, фонди), у т.ч. компаній, що входять до Групи з різними формами власності;
• Облік взаєморозрахунків із постачальниками та покупцями;
• Супровід податкових перевірок та інших контролюючих органів;
• Комунікації з підрозділами компанії з організації документообігу, консультування з бухгалтерських та податкових питань;
• Методичне забезпечення облікової політики компанії, а також контроль за її дотриманням;
• Організація та контроль роботи бухгалтерії.
Кількість підлеглих: 6 осіб
Штат компанії: понад 500 осіб
Головний бухгалтер
ТОВ "Сен-Гобен Будівельна Продукція України"
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
6 лет 2 месяца
09.2009 - 11.2015
• Оптимізації бухгалтерських, податкових, юридичних процедур, вирішення проблемних ситуацій (податкові перевірки, відповідність господарських договорів, господарських операцій, впровадження корпоративних політик);
• Моніторинг та перевірка бухгалтерських записів в обліковій системі, внесених трьома бухгалтерами, відповідно до первинних документів;
• Управління функціонуванням аутсорсингу заробітної плати та кадрового документообігу;
• Вирішення будь-яких юридичних питань у координації із зовнішніми юристами;
• Контроль за процесом узгодження та оплати рахунків відповідно до бюджету та податкового законодавства;
• Комунікація з податковими та іншими державними установами (Антимонопольний комітет, статистика, митниця та інші);
• Супровід зовнішніх фінансових/податкових аудитів , надання необхідних даних з метою дотримання відведених термінів;
• Ефективне використання рекомендацій аудиту;
• Моніторинг законодавчих змін та своєчасне застосування до господарських операцій компанії;
• Ефективна взаємодія з підрозділами компанії: логістика, кадри, маркетинг, відділом продажів;
• Розробка та реалізація податкового планування та прогнозування відповідно до цілей компанії;
• Дотримання відповідності з політикою щодо трансфертного ціноутворення Корпорації (групи компаній) та місцевого законодавства країни;
• Розробка та впровадження бухгалтерських та інших політик компанії відповідно до податкового законодавства;
• Нарахування зарплати та інших виплат та компенсацій працівникам;
• Нарахування податків, зокрема податку з прибутку, розрахунок відстроченого податку;
• Складання звітності з прибутку та ПДВ, ЕСВ ;
• Складання балансу, форми №2, форм №3 та №5;
• Обробка запитів ДПІ щодо зустрічних перевірок;
• Складання щомісячних звітів для материнської компанії (Франція) з урахуванням міжнародних стандартів;
• Організація роботи фінансового відділу, проведення внутрішнього аудиту;
• Знання документації HR.
Кількість підлеглих: 4 особи
Штат компанії: 50 особи
Заступник головного бухгалтера
ЗАТ "РУУККІ УКРАЇНА" (раніше "Ранніла Київ")
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
11 лет 5 месяцев
03.1998 - 08.2009
• Нарахування зарплати та всіх інших виплат та компенсацій працівникам;
• Контроль за виготовленням та оновленням зарплатних та корпоративних карток;
• Ведення кадрового обліку, перевірка табеля обліку робочого часу працівників;
• Ведення податкового обліку з ПДВ;
• Складання всіх звітів до органів статистики та ДПІ;
• Нарахування податків, зокрема податку на прибуток, розрахунок відстроченого податку;
• Складання консолідованої звітності з ПРИБУТКУ та ПДВ (21 філія по всій Україні);
• Складання консолідованого балансу, форми №2, форми №3, №5;
• Обробка запитів ДПІ щодо зустрічних перевірок;
• Робота з податковою інспекцією та іншими органами контролю, супровід перевірок (BIG4);
• Складання щомісячних звітів для материнської компанії (Фінляндія) з урахуванням міжнародних стандартів, ведення та використання програмного забезпечення HYPERION, складання бюджету.
Кількість підлеглих: 8 осіб
Штат компанії: 400 осіб
Ключевая информация
• Відмінне знання податкового законодавства;
• Відмінні математичні та аналітичні здібності;
• Високі технічні навички у бухгалтерському обліку;
• Готовність ефективно та своєчасно реагувати на нові зміни у зовнішній макросередовищі підприємства;
• Розвинене аналітичне мислення. Системний підхід до роботи. Уважність до ризиків, вмінняпрораховувати наслідки своїх рішень;
• Гнучкість, здатність бачити варіанти, готовність до інновацій;
• Проактивність;
• Розвинені організаторські навички та навички контролю;
• Відчуття особистої відповідальності за результати роботи;
• Можливість самостійно вирішувати більшість ситуацій та робити адекватніініціативи;
• Впевнений користувач MS Excel відповідно до функціональних обов'язків, Windows,Word, бухгалтерська програма "1 С" версія 7.7, 8.3 повна версія, УТП,робота з КЛІЄНТ-БАНКАМИ, програма М.Є.doc, Ліга Закон, ВAS, QuickBooks, корпоративна програма"Хепіріон"( міжнародна фінська звітність), SAP, Магнітюд ( Міжнароднафранцузька звітність);
• Теоретичне знання МСФЗ та принципів трансформації звітності.Вміння працювати як у команді, так і самостійно, комунікабельність, цілеспрямованість, точність, самоорганізація, зацікавленість, вимогливість у роботі до себе та персоналу, уміння володіти ситуацією.
• Права водія «В», стаж водіння 24 років
• Англійська – beginner.
Училась в 2 заведениях
Міжгалузевий інститут післядипломної освіти Міністерства освіти України при Академії Народної господарства
бухоблік та аудит, спеціаліст з бухобліку та аудиту
Київ, 1997
Київський Технологічний інститут Легкої промисловості
технологія та конструювання швейних виробів, інженер-конструктор-технолог виробів
Київ, 1993
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс з Програми IAB, атестованої Комітетом із визнання якості кваліфікацій та програм при Міністерстві освіти Великобританії QCA (Qualification and Curriculum Authority), Diploma in Accounting to International Standards
Дополнительная информация
Опыт работы
*
Марина
Марина
Chief Accountant

Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Обновлено 7 часов назад