Працювала в 5 компаніях   27 років

IT, Транспорт та Логістика, Послуги для бізнесу - інше, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Головний бухгалтер групи IT-компаній

ТОВ Таканс Україна

IT

3 роки 8 місяців

07.2021 - до теперішнього часу

• Формування облікової політики підприємства;

• Організація, контроль ведення бухгалтерського та податкового обліку ТОВ відповідно до НСБУ та Законодавства ;

• Контроль за веденням обліку ФОП на різних системах оподаткування (від реєстрації до закриття);

• Організація процесів обліку та звітності з використанням автоматизованої системи ВAS, QuickBooks української компанії та компаній нерезидентів,робота з «ВЧАСНО;

• Організація контролю витрат та платежів компанії відповідно до умов договорів, робота з клієнт банком, банківськими виписками;

• Аналіз чинного податкового законодавства, ініціація змін з метою створення сприятливих умов розвитку бізнесу компанії;

• Контроль за виконанням бухгалтерських операцій: забезпечення точності, своєчасності та відповідність професійним стандартам бухгалтерського обліку;

• Контроль та оптимізація процесів для ефективного та своєчасного фінансового закриття;

• Ведення щомісячної, квартальної та річної фінансової звітності;

• Співпраця з фінансовим директором з метою формування стратегії виявлення та ліквідації або зменшення наслідків податкових ризиків;

• Організація взаємовідносин із державними контролюючими органами у сфері виплати податків та зборів;

• Супровід внутрішнього та зовнішнього аудиту обліку та забезпечення надійного внутрішнього контролю;

• Інтегрування та трансформація фінансових систем та впровадження інновацій, нових технологій для підвищення ефективності процесів бухгалтерського обліку. Автоматизація системи управлінського обліку та бюджетування, постановка технічних завдань.

Головний бухгалтер з обов'язками фінансового директора

ТОВ Аджиліті Логістика (міжнародна група Аджиліті)

Транспорт та Логістика

2 роки 6 місяців

01.2019 - 07.2021

• Моніторинг та аналіз бухгалтерського обліку, підготовка податкової, фінансової та статистичної звітності;

• Фінансові звіти з МСФЗ для материнської компанії (Cash Flow, HFM (P&L, BalSheet));

• Стратегічне планування фінансової діяльності, короткострокове та довгострокове бюджетування;

• Розробка заходів щодо забезпечення фінансової стійкості компанії, аналіз та оцінка фінансових ризиків (банківські кредити, кредити та інвестиції материнської компанії), адаптація договорів нерезидента відповідно до законодавства України;

• Розробка оптимальних схем фінансових потоків, керування грошовим потоком компанії;

• Оцінка реалізованості проектів з урахуванням існуючих податкових та фінансових ризиків;

• Ведення бухгалтерського обліку, автоматизація системи обліку;

• Аналіз договорів та оцінка ризиків, пов'язаних із виконанням договорів;

• Кадрове діловодство

Кількість підлеглих: 2 особи

Головний бухгалтер, методолог з організації бухгалтерського та податкового обліку Групи компаній

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" Компанія Імпел Гріффін надає послуги комплексного обслуговування нерухомості. Вже більше 20-ти років займається професійним прибиранням приміщень, забезпеченням безпроблемної експлуатації різноманітних технічних об'єктів.

Послуги для бізнесу - інше

3 роки 11 місяців

01.2016 - 12.2019

• Планування та оптимізація процесів;

• Ведення податкового та бухгалтерського обліку;

• Облік ПДВ;

• Підготовка та Забезпечення своєчасності подання звітності (бухгалтерської та податкової, фонди), у т.ч. компаній, що входять до Групи з різними формами власності;

• Облік взаєморозрахунків із постачальниками та покупцями;

• Супровід податкових перевірок та інших контролюючих органів;

• Комунікації з підрозділами компанії з організації документообігу, консультування з бухгалтерських та податкових питань;

• Методичне забезпечення облікової політики компанії, а також контроль за її дотриманням;

• Організація та контроль роботи бухгалтерії.

Кількість підлеглих: 6 осіб

Штат компанії: понад 500 осіб

Головний бухгалтер

ТОВ "Сен-Гобен Будівельна Продукція України"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років 2 місяці

09.2009 - 11.2015

• Оптимізації бухгалтерських, податкових, юридичних процедур, вирішення проблемних ситуацій (податкові перевірки, відповідність господарських договорів, господарських операцій, впровадження корпоративних політик);

• Моніторинг та перевірка бухгалтерських записів в обліковій системі, внесених трьома бухгалтерами, відповідно до первинних документів;

• Управління функціонуванням аутсорсингу заробітної плати та кадрового документообігу;

• Вирішення будь-яких юридичних питань у координації із зовнішніми юристами;

• Контроль за процесом узгодження та оплати рахунків відповідно до бюджету та податкового законодавства;

• Комунікація з податковими та іншими державними установами (Антимонопольний комітет, статистика, митниця та інші);

• Супровід зовнішніх фінансових/податкових аудитів , надання необхідних даних з метою дотримання відведених термінів;

• Ефективне використання рекомендацій аудиту;

• Моніторинг законодавчих змін та своєчасне застосування до господарських операцій компанії;

• Ефективна взаємодія з підрозділами компанії: логістика, кадри, маркетинг, відділом продажів;

• Розробка та реалізація податкового планування та прогнозування відповідно до цілей компанії;

• Дотримання відповідності з політикою щодо трансфертного ціноутворення Корпорації (групи компаній) та місцевого законодавства країни;

• Розробка та впровадження бухгалтерських та інших політик компанії відповідно до податкового законодавства;

• Нарахування зарплати та інших виплат та компенсацій працівникам;

• Нарахування податків, зокрема податку з прибутку, розрахунок відстроченого податку;

• Складання звітності з прибутку та ПДВ, ЕСВ ;

• Складання балансу, форми №2, форм №3 та №5;

• Обробка запитів ДПІ щодо зустрічних перевірок;

• Складання щомісячних звітів для материнської компанії (Франція) з урахуванням міжнародних стандартів;

• Організація роботи фінансового відділу, проведення внутрішнього аудиту;

• Знання документації HR.

Кількість підлеглих: 4 особи

Штат компанії: 50 особи

Заступник головного бухгалтера

ЗАТ "РУУККІ УКРАЇНА" (раніше "Ранніла Київ")

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 років 5 місяців

03.1998 - 08.2009

• Нарахування зарплати та всіх інших виплат та компенсацій працівникам;

• Контроль за виготовленням та оновленням зарплатних та корпоративних карток;

• Ведення кадрового обліку, перевірка табеля обліку робочого часу працівників;

• Ведення податкового обліку з ПДВ;

• Складання всіх звітів до органів статистики та ДПІ;

• Нарахування податків, зокрема податку на прибуток, розрахунок відстроченого податку;

• Складання консолідованої звітності з ПРИБУТКУ та ПДВ (21 філія по всій Україні);

• Складання консолідованого балансу, форми №2, форми №3, №5;

• Обробка запитів ДПІ щодо зустрічних перевірок;

• Робота з податковою інспекцією та іншими органами контролю, супровід перевірок (BIG4);

• Складання щомісячних звітів для материнської компанії (Фінляндія) з урахуванням міжнародних стандартів, ведення та використання програмного забезпечення HYPERION, складання бюджету.

Кількість підлеглих: 8 осіб

Штат компанії: 400 осіб

Ключова інформація

• Відмінне знання податкового законодавства;

• Відмінні математичні та аналітичні здібності;

• Високі технічні навички у бухгалтерському обліку;

• Готовність ефективно та своєчасно реагувати на нові зміни у зовнішній макросередовищі підприємства;

• Розвинене аналітичне мислення. Системний підхід до роботи. Уважність до ризиків, вмінняпрораховувати наслідки своїх рішень;

• Гнучкість, здатність бачити варіанти, готовність до інновацій;

• Проактивність;

• Розвинені організаторські навички та навички контролю;

• Відчуття особистої відповідальності за результати роботи;

• Можливість самостійно вирішувати більшість ситуацій та робити адекватніініціативи;

• Впевнений користувач MS Excel відповідно до функціональних обов'язків, Windows,Word, бухгалтерська програма "1 С" версія 7.7, 8.3 повна версія, УТП,робота з КЛІЄНТ-БАНКАМИ, програма М.Є.doc, Ліга Закон, ВAS, QuickBooks, корпоративна програма"Хепіріон"( міжнародна фінська звітність), SAP, Магнітюд ( Міжнароднафранцузька звітність);

• Теоретичне знання МСФЗ та принципів трансформації звітності.Вміння працювати як у команді, так і самостійно, комунікабельність, цілеспрямованість, точність, самоорганізація, зацікавленість, вимогливість у роботі до себе та персоналу, уміння володіти ситуацією.

• Права водія «В», стаж водіння 24 років

• Англійська – beginner.

Навчалась в 2 закладах

Міжгалузевий інститут післядипломної освіти Міністерства освіти України при Академії Народної господарства

бухоблік та аудит, спеціаліст з бухобліку та аудиту

Київ, 1997

Київський Технологічний інститут Легкої промисловості

технологія та конструювання швейних виробів, інженер-конструктор-технолог виробів

Київ, 1993

Курси, тренінги, сертифікати

Курс з Програми IAB, атестованої Комітетом із визнання якості кваліфікацій та програм при Міністерстві освіти Великобританії QCA (Qualification and Curriculum Authority), Diploma in Accounting to International Standards

Київ, 2017

Додаткова інформація

Опыт работы

*

Марина

Chief Accountant

Київ

1 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому