Працювала в 11 компаніях 18 років 5 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення, Будівництво, Автомобільна промисловість та Автобізнес, АПК (Агропромисловий комплекс), Фармацевтика, Юридичні послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Адміністратор сайту
cabanchi.com
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 5 місяців
10.2022 - до теперішнього часу
Робота з сайтом та одягом.
• Opencart
• 1C
• Відповідальність за всю текстову та графічну інформацію, яка публікується на сайті
• Актуалізація, доповнення та за потреби усунення помилок/неточностей на сайті
• Заповнення карток товару з описом на 3 мовах (українська, російська та англійська)
• Перевірка та контроль наявністі фото колекцій одягу
• Оновлення рекламних банерів на сайті
• Контроль розміщення актуальних товарів на сайті
• Перевірка відповідністі товарів в розміщених категоріях на сайті
Бухгалтер з фінансів
ТОВ КТУ Глобал
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 11 місяців
04.2022 - до теперішнього часу
Віддалена часткова зайнятість.
• Робота в SalesDrive CRM.
• Робота зі статусами заявок у CRM.
• Внесення коштів за замовлення у програму
• Внесення приходів та витрат коштів
• Звірка з постачальниками та контролювання проплат.
Директор турагентства
Грішина М.О., ФОП
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
7 років 4 місяці
11.2017 - до теперішнього часу
• Ведення бух.обліку та здавання звітності ФОП 3 група, єдиний податок 5%.
• Робота із клієнт-банком.
• Робота з туристами, підбір та продаж турів.
• Відвідування навчальних семінарів та
інфотурів.
• У підпорядкуванні 2 менеджери.
• 2021 рік два прямі ефіри на телеканалі Ua Київ на тему туризму та подорожей у зв'язку з ковідом.
Єдиний бухгалтер
ТОВ «Ж-Тур»
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
1 рік 9 місяців
01.2017 - 10.2018
ТОВ на єдиному податку, 3 група.
• Побудова роботи з нуля
• Ведення бух. обліку компанії
• робота в 1С
• робота з клієнт-банком
• Ведення кадрового діловодства.
• M.E.Doc
• Первинна бухгалтерія
• Податковий облік
Оператор 1С
Будівельна група "Синергія", ТОВ
Будівництво
1 рік
07.2017 - 07.2018
• внесення контрагентів в 1С за ранні періоди
• бронювання квартир під контрагентів
• внесення оплат в 1С
• внесення графіків погашення оплат
• звірка оплат з даними (відомості та банківські виписки)
Також часткова зайнятість та співпраця до 2021 року у фінансових питаннях (перевірки, звірки, внесення інформації з даних)
Бухгалтер (+инспектор по кадрам)
АНТ-АЛ
Автомобільна промисловість та Автобізнес
9 місяців
11.2015 - 08.2016
С ноября 2015 вышла в декрет.
Ведение кадровой документации: прием, увольнение, табель рабочего времени, приказы по предприятию, командировки, отпуска, ведение штатного расписания, поиск резюме и подбор кадров.
Ведение первичной бухгалтерии.
Бухгалтер (+ инспектор по кадрам)
РАНТ
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 2 місяці
09.2014 - 11.2015
Специалист отдела труда и заработной платы
ДПЗКУ-МТС ТОВ
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 6 місяців
10.2011 - 04.2014
Должность: Логист. 02.07.2012- переведена на должность "Бухгалтер". 01.08.2013- переведена на должность "Специалист отдела труда и заработной платы"
Должностные обязанности:
- работа по проведению сверок (тоннажи и километражи) с Клиентами, которым предоставляются автомобили;
- работа с GPS, предоставление пути следования автомобиля и его километража для хозяйств;
- работа в 1С, проведение и проверка данных согласно оригиналов документов;
- работа с первичной документацией (путевые листы, чеки на топливо, товаро-транспортными накладные);
- общение с водителями по вопросам загрузок, выгрузок и пробега;
- выставление и контроль подписания для Заказчиков счетов и актов выполненных работ; контроль соблюдения условий договоров и расчетов;
- списание топлива по автомобилям;
- предоставление налоговых накладных клиентам;
- проведение актов сверок взаиморасчетов;
- контролирование бухгалтеров этой сферы деятельности в АТП (5 атп);
- упорядочение всех бухгалтерских документов (Акты, Счета, налоговые накладные)
- подготовка отчетов о незакрытых документах;
- разработка и внедрение нормативной документации (приказов, распоряжений) по вопросам труда;
- формирование и ведение штатного расписания. Контроль правильности использования должностей, применения окладов (около 1500 человек в штате);
- работа с подбором персонала, поиск резюме, общение с кандидатами по телефону;
- работа с организацией мероприятий для компании.
Менеджер по логистике
Торговый Дом "Кампус Коттон Клаб"
Фармацевтика
3 роки 1 місяць
07.2008 - 08.2011
06.06.2008 - 05.08.2011
Должность: диспетчер. С 01.04.11 - менеджер по логистике.Должностные обязанности:
- работа с перевозчиками, поиск попутных автоперевозчиков;
- планирование автотранспортных маршрутов (доставка товара на склады филиалов) по графику отгрузки;
- контроль перемещения офисного транспорта, обсчет по путевым листам;
- контроль перемещения транспортных средств по филиалам;
- работа с экспедиторами (выдача документации, командировочных; контроль корпоративных мобильных разговоров);
- работа со счетами и оформление транспортной документации (путевые листы, товаро-транспортные накладные);
- оформление договоров и заявок на услуги автотранспортных и морских перевозок;
- оформление доверенностей на получение контейнеров в портах;
- работа с компаниями-экспедиторами по доставке контейнеров, ведения учета прибытия контейнеров в порт. Перепроверка выставленных счетов за морские перевозки.
секретарь-референт
Юридическая компания "Юрсервис"
Юридичні послуги
5 місяців
12.2007 - 05.2008
03.12.2007 - 30.05.2008 г.
Должность: секретарь-референт.Должностные обязанности:
- работа с входящей/исходящей документацией;
- работа с офисной техникой (факс, ксерокс, сканер, мини-Атс);
- организация жизнедеятельности офиса;
- выполнение поручений руководителя.
- работа с офисной документацией;
менеджер информационного отдела
"Облпартнер"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 10 місяців
01.2006 - 11.2007
02.01.2006 - 30.11.2007 г.
Должность: менеджер информационного отделаДолжностные обязанности:
- обеспечение жизнедеятельности офиса;
- работа с поставщиками и заказчиками;
- работа с офисной документацией;
Ключова інформація
• досвід роботи у відновленні старого періоду в 1С (будівництво)
• швидко вчуся працювати в різних програмах потипу CRM, Opencart
Навчалась в 2 закладах
Національний авіаційний університет
Фахівець з управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва, інститут післядипломного навчання
Київ, 2009
Національний авіаційний університет
Електротехнічні системи електропостачання, механіко-енергетичний факультет
Київ, 2007
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Школа бухгалтерії Фін Експерт
Комплекс: Бухгалтерія "з нуля"+1С: Бухгалтерія 8.2 + звітність + електронна звітність
Бізнес-школа «Анастасія»
Спеціальність: директор з логістики
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Комп'ютерні навички
Особисті якості
Личные качества
Марія Олександрівна
Марія Олександрівна
Керівник відділу/бухгалтер/фінансист/адмін.сайту/туризм

Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 20 годин тому