Работала в 3 компаниях 12 лет 8 месяцев
IT, Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы, Торговля розничная / Retail
Керівник проекту IT
ABONA Deutschland
IT
3 года 4 месяца
11.2021 - по настоящее время
Реалізовані проекти:
1. Розробила і запровадила 5+ дашбордів із налаштуванням інтеграції з ERP-системою (3500+ користувачів) та 20+ кастомізованих додатків для логістичної компанії в Європі, що підвищило ефективність роботи з документами на 25%.
Тех. стек: SQL Database, PowerApps, Power Automate, DataWarehouse, ETL.
2. Створила освітню платформу Moodle (2500+ користувачів) для сегментів B2C та B2B, що збільшило залученість користувачів на 20% і скоротило час аналізу даних викладачами на 30%.
Тех. стек: PHP, MySQL.
3. Розробила і запровадила низку модулів для ERP-системи, що дозволило заощадити до €195,000 на рік, збільшити продуктивність співробітників на 25–35% та скоротити час обробки завдань на 40–50%.
Тех стек: .Net, WinForms, DevExpress Blazor, WebAPI, C#, MSSQL.
4. Провела міграцію інфраструктури SharePoint з On-Premise в хмару Office 365, переписавши 20 додатків та мігрував 52 сайти, 2 млн файлів і бібліотек, що забезпечило економію €700,000 за рік на ліцензіях.
Тех. стек: React, SPFX и REST API.
5. Створила 5+ багатосторінкових сайтів і лендингів у сферах ІТ, логістики, нерухомості та консалтингу з використанням CMS, що дозволило автоматизувати запити на послуги та підвищило прозорість тарифів завдяки покращенню UX/UI.
Тех.стек: React, Vanilla JS и .NET Core C#, Figma.
Функціональні обов’язки:
- Управління проектами за методологіями PMBoK (Waterfall, Agile, Kanban, Scrum, Lean, PRINCE 2).
- Керування віддаленими командами до 15 осіб (продукт-менеджери, дизайнери, front-end і back-end розробники, SEO-спеціалісти, аналітики, тестувальники, інженери баз даних, DevOps тощо).
- Крос-функціональна взаємодія з 200+ зовнішніми та внутрішніми стейкхолдерами й замовниками рівня C-level. Збір вимог, розробка техніко-економічного обґрунтування (ТЕО), створення ТЗ, ФТТ, матриці RACI, WBS, формування roadmap у Miro та план-графіків у MS Project, управління ризиками, запуск MVP.
- Постановка й пріоритизація завдань, контроль строків у Jira, MS Azure, OTRS, збір зворотного зв’язку, вирішення конфліктів, проведення 1:1 зустрічей.
- Delivery: Контроль проходження ІТ-системи за життєвим циклом SDLC – від планування й розробки до розгортання та підтримки ПЗ.
Досягнення:
1. Підвищила швидкість реалізації проектів на 25% завдяки впровадженню метрик ефективності (Time to market, Circle Time, Wip Limit, Velocity, Capacity тощо) та організації подій Scrum (Daily, Sprint Retrospective, Sprint Planning, Sprint Review, Demo).
2. Скоротила фазу ОПЕ втричі (з 3 місяців до 1) завдяки залученню стейкхолдерів на етапі планування та створенню інтерактивного курсу з навчання роботі з новими модулями (7+ нових модулів).
3. Отримала 10+ позитивних відгуків від ключових стейкхолдерів завдяки управлінню очікуваннями: погодження відхилень, ведення протоколів зустрічей, реєстру завдань, дорожньої карти в Roadmap Planner, єдиного реєстру обліку проекту.
4. Скоротила простої в очікуванні ресурсів на 60% і собівартість продукту на 25% завдяки впровадженню моделі ресурсного планування та автоматизації обліку робочого часу, пріоритизації backlog, декомпозиції й контролю виконання завдань у Jira та Confluence. Це дозволило зменшити 2 FTE на рік.
5. Описала процедуру роботи з ВП і зауваженнями замовника, розробила матрицю RACI, впровадила реєстр зауважень, чек-лист процесу поставки й планування релізів, що скоротило час на проведення статус-звітів і демо.
Керівник проектів
Холдингова компанія КУЛІНИЧІ
Отели / Рестораны / Развлекательные комплексы
7 лет 1 месяц
10.2014 - 11.2021
Реалізовані проекти:
1. Впровадження 1С:Підприємство в рітейл-мережі з 50 підрозділів із загальною кількістю SKU близько 3000, що дозволило знизити частку помилок на 80%, збільшити швидкість обслуговування на 30% та досягти економії €100,000 на рік завдяки автоматизації процесів продажу, обліку та інвентаризації.
2. Впровадження програми лояльності з інтеграцією з ERP-системою та створення чат-бота для 5000 клієнтів мережі HoReCa (8 підрозділів), що дозволило збільшити базу клієнтів на 15%, рівень їхньої задоволеності (NPS) на 30% і скоротити час обслуговування на 25%.
Функціональні обов’язки:
- Організація проектних робіт: ініціація, визначення цілей і завдань, декомпозиція, створення паспорту проекту, договірної документації, пріоритизація backlog, управління бюджетом, моніторинг ризиків, завершення проекту.
- Взаємодія з підрядниками з використанням контактної матриці, мінімізація витрат.
- Управління ресурсами проекту із застосуванням ресурсного плану, контроль розкладу за діаграмами Ганта.
Досягнення:
1. Підвищила задоволеність замовників на 60% (у CSI) завдяки управлінню якістю продукту: проведення опитувань у Google Forms/MS Forms, підготовка протоколів тестування, звітів про баги (bug report), протоколів приймально-здавальних випробувань (ПЗВ), програм і методик тестувань, отримання зворотного зв’язку щодо відповідності результатів стандартам якості.
2. Скоротила трудозатрати на етапі планування завдяки впровадженню Плану управління проектом, узгодженню вимог, шаблонів брифу замовника та технічного завдання, а також проведенню Kick-off презентацій проекту у Miro, Google Docs і Trello.
3. Скоротила витрати на переробки співробітників на 30% завдяки розробці звіту Power BI для моніторингу KPI співробітників.
Керівник проектів
Еталон
Торговля розничная / Retail
2 года 1 месяц
08.2012 - 09.2014
Реалізовані проекти:
1. Розробила і запровадила кастомну ERP-системи на базі Blazor, DevExpress у мережі HoReCa, що дозволило досягти економії операційних витрат до €30,000 на рік.
2. Реалізувала проекти "під ключ" у сферах рітейлу, HoReCa та фармацевтиці для інвестора у місті з населенням 0,5 млн мешканців, що дозволило розширити компанію з 30 співробітників до 2000 та значно збільшити активи.
Досягнення:
Знизила фонд оплати праці (ФОП) на 25% завдяки систематизації роботи команд і впровадженню процесів та артефактів управління проектами (Звіт про статус, матриці відповідальності, план комунікацій, реєстр ризиків, RAID-log, реєстр зауважень, Lessons Learned, діаграма Ганта).
Ключевая информация
- Scrum
- Agile
- Confluence
- Jira
- It-продукти
- Комунікаційні навички
- Kanban
- Waterfall
- Web development
- Риск-менеджмент
- Управління бюджетом
- Планування
- Комунікативні навички
- Робота з командою
- Досягнення цілей
Училась в 2 заведениях
Приватне акціонерне товариство "Вищий навчальний заклад "Міжрегіональна Академія управління персоналом"
Юриспруденція / юридичний консультант
Маріуполь, 2009
Державний вищий навчальний заклад "Приазовський державний технічний університет"
Економіка та підприємництво / Облік та аудит
Маріуполь, 2003
Владеет языками
Английский
продвинутый
Польский
базовый
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Курс “Команда. Інструменти управління”
Курс “Тімлід”
Курс “Управління ризиками в проекті”
Практикум “Управління комунікаціями в проекті”
Курс “Управління IT-проектами”
Курс "Управління Проектами. Методології"
Дополнительная информация
Про себе
- 10+ років досвіду в управлінні проєктами для B2B та B2C сегментів вартістю від 10 тис. до 2 млн євро в ключових нішах: розробка продуктів, вебсайти, SharePoint, PowerApps, Power Automate, Power BI, логістика, HoReCa, ритейл, фармацевтика.
- 5+ років досвіду керівництва крос-функціональними ІТ-командами (до 15 осіб).
- Маю експертизу у підвищенні прозорості проектної діяльності та зниженні трудовитрат шляхом впровадження та вдосконалення процесів управління проектами, підключення метрик ефективності та впровадження Scrum.
- Дотримуюся демократичного та відкритого підходу до управління, що сприяє створенню продуктивної атмосфери в колективі.
- Проходжу навчання на курсі "Stratoplan" з управління командами та отримую сертифікацію PMP у 2025 році.
- Захоплююся психологією та йогою, вмію зчитувати психотипи членів команди та легко відновлюватися після складних проєктів.
Навички: IT Software and Product Development, Agile, Scrum, Kanban, ScrumBan, Waterfall, РМР, PMI, Team Leadership, Negotiations, WBS, SRS, BRD.
Інструменти: SAP ERP, 1C:Бухгалтерия, Google Docs, РМР, PMI, User Story, DoD, DoR, PowerBI, Atlassian Jira, Atlassian Confluence, Asana, Trello, Notion, MS Project, Miro, BPMN, DrawIO, UML, ER, Figma, Canva, Google сервіси (Sheets, Docs, Slides, Forms etc), MS Office (Word, Excel, Teams, Forms, SharePoint, PowerApps, PowerAutomate),MS Azure, OTRS.
Olga
Olga
Керівник проекту IT

Другие страны
Готов переехать: Киев, Краков, Польша
полная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 4 недели назад