Работал в 7 компаниях   21 год 9 месяцев

Государственный сектор, Промышленность и Производство, Торговля розничная / Retail, АПК (Агропромышленный комплекс), Строительство

Директор філії

Філія «Біленьківська № 99» Державне підприємство «Підприємство ДКВС України (№ 89) »

Государственный сектор

5 месяцев

10.2024 - 03.2025

• Виросло виробництво за деякими видами продукції від 20% до 30%, за рахунок зміни системи мотивації

• Виріс прибуток підприємства на 35% за рахунок зміни умов за договорами підряду, а також впровадження у закупівлях тендерної процедури, припинив роботу з компаниями без ПДВО

Обов'язки:

•Забезпечую роботу всіх процесів та реалізацію цілей та функцій підприємства•

•Займаюсь пошуком нових клієнтів для компанії та продажем послуг

•Визначення та реалізація стратегій розвитку філії

•Організація та підтримка ефективної комунікації між головним офісом та філією та впровадження місцевих ініціатив та проектів у філії

• Виконання завдань та планів філії згідно з корпоративною стратегією

•Управління персоналом та вирішення кадрових питань

• Вдосконалення системи управління та процесів у філії

• Забезпечення дотримання нормативних вимог та стандартів у роботі філії

• Керівництво та організація діяльності філії компанії

• Визначення та реалізація стратегій розвитку філії

Директор з персоналу

Трипільський пакувальний комбінат, ТОВ

Промышленность и Производство

11 месяцев

10.2023 - 09.2024

• Переглянуто рівень доходу за багатьма спеціальностями відповідно до ринкової вартості

• Впроваджено нову систему преміювання для робочих спеціальностей засновану на загальних та індивідуальних показниках для різних професій власної розробки. Решту розповім на співбесіді

Обов'язки:

Відповідав за основні стратегічни напрямки у сфері управління персоналом та соціальної політики всіх підприємств;

• Відповідав за роботу з військкоматами та адмістрацією району з військового обліку;

•Відповідав за підготовку пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції відділу, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних компаній;

•Відповідав за розробку та реалізацію корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;

•Загальна кількість підприємства 600 чол, в прямому підпорядкуванні 8 чол. (2 завода)

В.О. Операційний директора, Директор з персоналу

М'ясокомбінат "РІАЛ"

Торговля розничная / Retail

8 месяцев

02.2023 - 10.2023

•За чотири місяці роботи директором з персоналу було підвищено до рівня операційного директора (директора підприємства)

•Розроблено та впроваджено нову організаційну структуру компанії, виділено окремо виробництво та торговельний будинок

• Закрито за 5 місяців понад 100 вакансій з них чотири посади ТОП рівня (операційний директор, головний інженер, директор з якості, директор з капітального будівництва)

• Переглянуто рівень доходу за багатьма спеціальностями відповідно до ринкової вартості.

• Впроваджено нову систему преміювання для робочих спеціальностей засновану на загальних та індивідуальних показниках для різних професій власної розробки• Впроваджено показники КПЕ для верхніх рівнів посад Торгового дому (продажу).

• Знижено витрати при виробництві ковбасного фаршу на 18%

Обов'язки:

•Відповідав за забезпечення підвищення ефективності виробництва та якості продукції на основі впровадження нової техніки та прогресивної технології, заміни застарілого обладнання, організації праці у виробництві;

• Відповідав за реалізацію заходів щодо забезпечення виконання календарних планів виробництва, запобігання та усунення порушень виробничого процесу;

• Відповідав за розробку календарних графіків випуску продукції на підприємстві та відвантаження продукції з метою недопущення недовантажень та зменшення складських залишків;

• Забезпечення підвищення продуктивність праці, зниження витрат виробництва, удосконалення організації праці та впровадження бережливого виробництва;

• Відповідав за розробку довгострокових програм розвитку заводу, розгляд та погодження проектів споруд та реконструйованих будівель;

• Відповідав за планування бюджету та контроль виконання техніко-економічних показників праці та результатів фінансово-господарської діяльності підприємства, контроль трас закупівель (якість, ціна, доцільність) та видаткової частини;

•Відповідав за функціонування HACCP;
•Відповідав за виконання заходів щодо покращення організації виробництва, дотримання технологічної дисципліни та правил охорони праці;

•Відповідав за розробку та впровадження заходів щодо зниження непродуктивних витрат, підвищення продуктивності праці та ефективності виробництва;

•Відповідав за вдосконалення логістики (складська логістика, система постачання сировини, відвантаження готової продукції);

•Пряме підпорядкування власнику підприємства. У прямому підпорядкуванні весь ТОП-менеджмент підприємства, за винятком директора торговельного будинку. Загальна кількість на м'ясокомбінаті 380 чол.

Директор з персоналу

Обов'язки:

• Відповідав за формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики всієї групи компаній;

• Відповідав за підготовку пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції відділу, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних компаній;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;

•Пряме підпорядкування власнику підприємства., 3 особи підлеглих. Загальна кількість підприємства 450 чол. (1 завод, 27 магазинів, Торговий дім)

Директор з персоналу

Маслоекстракційний завод "ПОТОКИ"

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 7 месяцев

02.2021 - 09.2022

•На сьогоднішній день є консультантом щодо поліпшень на підприємстві у прямому підпорядкуванні власника підприємства.

•На початку бойових дій у країні на підприємстві було розроблено заходи, які дозволили зберегти колектив.

• Розроблено нову систему оплати праці на двох підприємствах, засновану на загальних та індивідуальних показниках для різних професій.

• Впроваджено автоматизовану систему управління персоналом (кадри, зарплата, табельний облік).

• Проведено оптимізацію чисельності на 15%.

Обов'язки:

• Відповідав за формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики підприємства;

• Відповідав за підготовку пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що відноситься до компетенції служби, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних витрат компанії;

• Відповідав за розробку та реалізацію корпоративних стандартів, стратегії, систем та політик у галузі управління, оцінки, навчання та розвитку персоналу;

• Відповідав за розробку та реалізацію корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;

•У прямому підпорядкуванні 3 особи, загальна чисельність 430 чол.

Директор з персоналу

«Кривий Ріг Цемент»

Строительство

1 год 7 месяцев

07.2019 - 02.2021

• Проведено аудит НR функції розроблено та впроваджено нову організаційну структуру НR департаменту.

• Змінено організаційну структуру керуючої компанії, а також на активах компанії.

• Розроблено нову систему преміювання на всіх підприємствах, засновану на загальних та індивідуальних показниках для різних професій власної розробки, впроваджено систему індивідуальної оцінки для кожного робітника на щомісячній основі.

• Впроваджено показники КПЕ для ТОП-менеджменту.

• Розроблено та впроваджено нову систему преміювання для відділу продажів.

• На двох кар'єрах (видобуток граніту та вапна) розроблено відрядну систему оплати праці.

• Перероблено положення про найм персоналу та адаптацію персоналу тощо.

• Розроблено та впроваджено заходи на час карантину Covid.

Обов'язки:

• Відповідав за формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики всієї групи компаній;

• Відповідав за підготовка пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції Департаменту, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних витрат компанії;

•Відповідав за розробку та реалізацію корпоративних стандартів, стратегії, систем та політик у галузі управління, оцінки, навчання та розвитку персоналу;

• Відповідав за розробку та реалізація корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;

•Відповідав за розробку та реалізацію корпоративних стандартів, соціальної політики та політик у сфері соціального партнерства на територіях присутності компанії, взаємин із зовнішніми організаціями з соціальних питань та соціальної звітності;

• Відповідав за взаємодію з профспілковими організаціями, укладання колективного договору, галузевої угоди тощо;

• У прямому підпорядкуванні 10 співробітників;

• Загальна чисельність усіх підприємств (2 цементні заводи, 1 кар'єр з видобутку вапняку, 1 кар'єр з видобутку граніту, 2 окремі ремонтні підприємства, 2 бетонні вузли) 1038 чол.

Директор з персоналу, Начальник управління мотивації персоналу та організаційного планування

Індустріальний Союз Донбасу,

Промышленность и Производство

6 лет 4 месяца

12.2011 - 04.2018

За п'ять років роботи загальна економія від оптимізації бізнес-процесів по всій групі (5 підприємств та Корпоративний центр) склала 570 млн. дол., загальну чисельність знижено з 42400 осіб. до 27 800 чол.

• Впроваджено автоматизовану систему управління персоналом (кадри, зарплату, табельний облік) на Дніпровському металургійному комбінаті ім. Ф.Е.Дзержинського. за рахунок чого знижено витрати на 110 тис. $ на рік.

•Разработаны и внедрены KPI для ТОП-менеджеров управляющей компании и Генеральных директоров заводов.

•Разработано положение Фонд Коллективного Стимулирования (единая премия для всехьработников предприятия) для украинских металлургических заводов.

• Разработана и внедрена единая методика расчета эффективности вывода функций в аутсорсинг общая экономия за 5 лет около 10 млн.дол.

• Разработано и согласовано с профсоюзами положение о премировании на ЗАО «ИСДДУНАФЕРР» (ISD Dunaferr Zrt.) Венгрия.

Обов'язки:

• Формування основних стратегічних напрямів та завдань у галузі управління персоналом та соціальної політики Корпорації ІСД;

• Підготовка пропозицій щодо планових показників та розрахунок бюджетів у частині, що належить до компетенції Департаменту, здійснення планування, обліку та аналізу витрат на роботу з персоналом та соціальних витрат Корпорації;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії, систем та політик в галузі управління, оцінки, навчання та розвитку персоналу;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, стратегії та політик у сфері компенсацій та пільг, нематеріального стимулювання;

• Розробка та реалізація корпоративних стандартів, соціальної політики та політик у сфері соціального партнерства на територіях присутності Корпорації, взаємовідносин із зовнішніми організаціями з соціальних питань та соціальної звітності;

• Методичне та інформаційне забезпечення робіт у галузі підбору, найму, оцінки, розвитку, навчання персоналу, формування кадрового резерву, оптимізації чисельності та структури персоналу, організації та нормування праці, мотивації персоналу та компенсаційної політики, соціального партнерства та трудових відносин, соціальних програм та соціальної звітності, благодійної діяльності, внутрішніх комунікацій;

• У прямому підпорядкуванні 3 співробітники, у функціональному підпорядкуванні директора з персоналу підприємств, загальна кількість служб HR понад 300 чол.

Начальник управління мотивації персоналу та організаційного планування

Обов'язки:

• Відповідав за планування та контроль витрати витрат на персонал та чисельності (5 підприємств «ІСД Хута Ченстохова» Польща, ЗАТ «ІСД ДУНАФЕРР» (ISD DunaferrZrt.) Угорщина., «Дніпровський металургійний комбінат ім. Дзержинського», «Алчевський металургійний комбінат», «Алчевський коксохімічний завод» та Корпоративний центр, Україна) та підготовку аналітичних звітів з ФОП,чисельності;

•Брав участь у напрацюванні колективних договорів на підприємстві, а також представляв інтереси Коропорації під час підписання Генеральної та Галузевої угод України;

• Відповідав за підготовку та координацію функціонування корпоративної системи соціальної звітності за міжнародними стандартами;

•Відповідав за розробку, удосконалення та впровадження систем оплати праці на підприємствах Корпорації (преміювання, KPI), розробка положень про оплату праці для виробничих підприємств;

•Відповідав за розробку та затверджував організаційні структури;

• Відповідав за методичне забезпечення робіт у галузі оптимізації чисельності та структури персоналу, організації та нормування праці, мотивації персоналу такомпенсаційної політики, соціальних програм, соціального партнерства та трудовихвідносин.

Менеджер з мотивації, Начальник ОТИЗ, Дільничний гірничий нормувальник

МЕТІНВЕСТ, керуюча компанія; ВАТ «Краснодонвугілля» шахта "Самсонівська-Західна"

Промышленность и Производство

9 лет 9 месяцев

02.2002 - 11.2011

• Розроблено та впроваджено систему оплати праці на основі грейдингу за методом Хей від початку проекту і до завершення на 4 підприємствах, чисельність від 300 чол., максимально 1500 чол. (Підприємства: ЦЗФ Колосниківська, Донецьккокс, Запоріжкокс, Інкор та Ко.) за 8 місяців без допомоги консультантів.

Обов'язки:

• Брав участь у плануванні ФОП шляхом розробки вилок окладів для підприємств вугільного дивізіону на підставі оглядів ринку заробітної плати (грейдингова система оплати праці);

• Відповідав за розробку матриць підвищення окладів для працівників підприємств (чисельність понад 25 тис. осіб, коксохімічна продукція, гірничодобувна галузь, логістика);

•Виконував контроль за витрачанням ФОП та підготовлював аналітичні звіти з ФОП, чисельності та статистичні звіти у дивізіоні;

• Підготовлював дані для участі в оглядах заробітної плати (7 підприємств чисельність понад 25 тис. чол.);

•Проводив консультації всіх рівнів керівників підприємств та співробітників з питань системи винагороди, зміни заробітних плат;

•Відповідав за розробку системи преміювання для основних професій підприємств вугільної промисловості;

• Описував та виконував перевірка описів методом ХЕЙ посад на підприємствах дивізіону вугілля та коксу на відповідність методології;

• Проведення комітетів з оцінки посад новостворених посад або переописаних посад;

• Загальна кількість усіх підприємств 7 штук чисельність 27 тис.чол.

Начальник відділу організації праці та заробітної плати

Обов'язки:

• Відповідав за розробку положень про відділи, ділянки, посадові інструкції;

• Відповідав за розробку наказів щодо оплати праці;• Відповідав за планування чисельності, щомісячних та річних ФОП на підприємстві;

• Відповідав за розробку та затвердження штатного розкладу та організаційних структур;

•Відповідав за проведення атестація робочих місць;

• Відповідав за нарахування заробітної плати відповідно до фактичних виконаних обсягів робіт та відповідно до бухгалтерських матеріальних звітів;

• Відповідав за контроль за дотриманням вимог трудового законодавства, виконання колективного договору;

•Брав участь у розробці колективного договору (на підприємстві було три профспілкові організації), у складі комітету від адміністрації.

• За відсутності фінансового директора шахти виконував його обов'язки;

• У прямому підпорядкуванні 23 співробітники.

Дільничний гірничий нормувальник

Обов'язки:

• Розробляв паспорти норми виробітку на видобуток вугілля та проходження гірничих виробок;

• Розраховував планову кількість персоналу для виконання робіт на щомісячній основі, розробляв паспорт чисельності;

•Виконував розрахунок та нарахування заробітної плати по ділянках відрядна форма оплати праці та погодинно-преміальна;

•На щомісячній основі звіряв оплачені роботи з виписаними матеріалами у бухгалтерських звітах;

• Виконував статистичні звіти щодо оплати праці;

• Брав участь у комісії під час приймання, бракування виконаних робіт;

• Проводив хронометражні спостереження (фотографія робочого дня);

• Розробляв нові норми виробітку для відрядної системи оплати праці.

Ключевая информация

  • Ефективне управління часом
  • Вміння працювати під тиском
  • Самостійність
  • Стресостійкість
  • Самодисципліна
  • Учился в 3 заведениях

    Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний інститут менеджменту (МІМ-Київ)"

    Магістр бізнес-адміністрування

    Київ, 2018

    Міжнародний інститут бізнесу (МІБ — Україна)

    "Організація та управління виробничими системами та процесами"

    Київ, 2013

    ДонГТУ

    економіка підприємтсва

    Донецьк, 2002

    Владеет языками

    Украинский

    продвинутый

    Курсы, тренинги, сертификаты

    Thomas, PPA, certified Practioner

    Київ, 2020

    Профильный Анализ личности по Системе Томаса позволяет максимально точно определить поведение человека в различных жизненных сферах – обозначить его автопортрет, поведение в стрессовой ситуации и текущее поведение на работе. Отчет дает понимание о факторах внутренней мотивации, сильных сторонах и ограничениях.

    Дополнительная информация

    Особисті якості

    Не військовозобов'язаний

    Сергій Едурдович

    Директор з персоналу, Операційний директор

    сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов

    Статус вашей компании не позволяет писать сообщения соискателям

    +380 XX XXX XX XX

    Днепр

    Готов переехать: Киев, Одесса, Запорожье

    46 лет

    Активно ищет работу

    полная занятость

    Обновлено 2 дня назад