Працювала в 5 компаніях   20 років 9 місяців

Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Будівництво

Керівник проєктів

8COLOR

Реклама та PR-послуги

10 років 11 місяців

04.2014 - до теперішнього часу

Основні обов’язки:

Управління проєктами:

  • Організація повного циклу виготовлення рекламних виробів – від концепції до монтажу;
  • Розробка детальних робочих планів із проміжними етапами та термінами виконання;
  • Ведення супровідної документації на всіх етапах проєкту;
  • Контроль якості та збирання даних для звітності;

Комунікація та координація:

  • Взаємодія із замовниками: узгодження концепцій, матеріалів, термінів та бюджету;
  • Управління командою: планування роботи, розподіл завдань, контроль виконання;
  • Взаємодія із зацікавленими сторонами та зовнішніми партнерами;
  • Вирішення конфліктних ситуацій та проблем;

Контроль виробництва:

  • Координація виготовлення рекламних конструкцій та матеріалів;
  • Забезпечення дотримання строків та бюджету проєкту;
  • Моніторинг реалізації проєктів та внесення необхідних коригувань;

Фінальна підтримка та аналіз:

  • Супровід проєкту на етапі реалізації;
  • Підготовка підсумкової звітності після завершення проєктів.

Керівник відділу маркетингу та аналізу ринку

ПАТ "Продовольчо-зернова Корпорація України"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

08.2013 - 04.2014

Основні обов’язки:

Створення та розвиток брендів:

  • Організація та впровадження процесів створення нових брендів (торгових марок);
  • Розробка концепцій, назв, тестування неймінгу;
  • Патентний пошук та реєстрація брендів;
  • Підбір референсів для дизайну упаковки, розробка логотипів та дизайну упаковки;

Стратегічне управління брендом:

  • Розробка та реалізація стратегії розвитку бренду;
  • Моніторинг бренду: аналіз продажів, репутації, дій конкурентів, скарг на якість продукції;
  • Оцінка факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на бренд;

Маркетингові дослідження:

  • Організація та контроль маркетингових досліджень у співпраці з провідними агенціями;

Рекламна та іміджева діяльність:

  • Координація розробки та виробництва рекламних та іміджевих матеріалів бренду;

Фінансовий та аналітичний контроль:

  • Розробка бюджету та контроль його виконання;
  • Аналіз динаміки продажів та підготовка прогнозів розвитку;
  • Документообіг та звітність.

Керівник відділу Event и VIP HoReCa

Українська Алкогольна Компанія «ОЛІМП»

FMCG

2 роки 5 місяців

03.2011 - 08.2013

Основні обов’язки:

Стратегічний розвиток event-напряму:

  • Планування та реалізація стратегії заходів відповідно до концепції брендів;
  • Аналіз event-проєктів щодо їх відповідності цілям розвитку торгових марок;

Бюджетування та контроль:

  • Формування стратегічного та оперативного бюджету event-напряму;
  • Контроль виконання бюджету та оптимізація витрат;

Організація та управління заходами:

  • Взаємодія з регіональними менеджерами з торгового маркетингу щодо організації заходів;
  • Контроль своєчасного та якісного проведення event-проєктів у регіонах;
  • Координація спонсорських проєктів: від погодження до підготовки звітності;
  • Організація та проведення клубних заходів, дегустацій;

Оперативний контроль реалізації заходів:

  • Підготовка та організація всіх етапів event-проєктів;
  • Особистий контроль якості реалізації проєктів та досягнення поставлених цілей;

Маркетингові активності у VIP HoReCa:

  • Розробка стратегії та механізмів рекламних акцій і презентацій для підвищення впізнаваності бренду;
  • Стимулювання продажів продукції у VIP-закладах HoReCa.

PR- и Event-менеджер.

«Global Spirits» (ТМ «Хортиця») Департамент маркетингу та реклами

FMCG

4 роки 4 місяці

11.2006 - 03.2011

Основні обов’язки:

Організація та проведення заходів:

  • Планування та контроль open-air заходів;
  • PR-підтримка подій та заходів;
  • Організація нестандартних івентів у форс-мажорних ситуаціях;
  • PR-супровід event-проєктів;

Робота зі ЗМІ та PR-кампанії:

  • Планування та розробка PR-кампаній;
  • Розміщення PR-статей та рекламних матеріалів у ЗМІ;
  • Організація прес-конференцій, брифінгів, зустрічей із громадськістю;
  • Підготовка прес-релізів, медіа-китів, моніторинг преси та оцінка ефективності PR-активностей;
  • Координація роботи мобільних знімальних та фото-груп;
  • Представлення компанії у рейтингах та дегустаційних конкурсах;

Управління діджитал-активностями:

  • Координація створення та розміщення банерів і веб-сайтів торгових марок компанії;

Фінансовий менеджмент та звітність:

  • Планування та управління PR-бюджетом, оптимізація витрат;
  • Підготовка звітності про виконану роботу для керівництва;

Робота з партнерами та медіа:

  • Проведення переговорів;
  • Організація прес-турів для підвищення лояльності ЗМІ до компанії.

Керівник рекламного відділу

ТОВ «Українська Товарна Біржа»

Будівництво

2 роки 4 місяці

07.2004 - 11.2006

Основні обов’язки:

Управління продажами та клієнтськими відносинами:

  • Організація та контроль продажу послуг компанії в регіонах;
  • Проведення переговорів із клієнтами та пошук нових партнерів;
  • Ведення бази даних потенційних і поточних клієнтів;
  • Комунікація із замовниками для узгодження умов співпраці;

Маркетингові та рекламні активності:

  • Прогнозування регіональних продажів;
  • Планування та координація маркетингових заходів у регіонах;
  • Організація рекламних акцій для популяризації послуг компанії;
  • Участь у розміщенні реклами в ЗМІ;

Управління командою:

  • Контроль роботи відділу реклами;
  • Прийом нових працівників та їх адаптація.

Ключова інформація

проживаю - Київ.

сімейний стан: одружена

діти: так (6 років)

  • Лідерство та управління командами
  • Багатозадачність та стресостійкість
  • Розробка та реалізація стратегій
  • Організованість та самодисципліна
  • Креативність у розв'язанні проблем
  • Адаптивність до змін
  • Здатність до прийняття рішень
  • Навчалась в 1 закладі

    Гуманітарний Університет «Запорізький Інститут Державного та Муніципального Управління»

    журналістики/реклама та PR

    Україна, Запоріжжя, 2008

    Володіє мовами

    Німецька

    середній

    Курси, тренінги, сертифікати

    "Тайм-менеджмент"

    Україна, Запоріжжя, 2008

    Мета тренінгу – планування своєї кар'єри, ефективне розпорядження своїм часом, чітке формулювання цілей та завдань, складання планів та розкладів, повноцінне використання органайзера.

    «Жорсткі перемовини»

    Україна, Київ, 2007

    Мета тренінгу: навчитися відстоювати свої інтереси у жорстких перемовинах, підвищити ефективність проведення переговорів різного рівня, відпрацювати техніки виходу із скрутних ситуацій, що зустрічаються у ході ділового спілкування.

    Стратегія прориву

    Україна, Київ, 2007

    Мета семінару-практикуму: ознайомити учасників зі стратегіями як засобами підвищення ефективності та прибутковості Українського бізнесу в сучасних умовах.

    Тетяна

    Керівник проєкта/Lead Project manager

    Київ

    40 років

    повна зайнятість, проектна робота

    Оновлено 1 тиждень тому