Працювала в 5 компаніях 20 років 9 місяців
Реклама та PR-послуги, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Будівництво
Керівник проєктів
8COLOR
Реклама та PR-послуги
10 років 11 місяців
04.2014 - до теперішнього часу
Основні обов’язки:
Управління проєктами:
- Організація повного циклу виготовлення рекламних виробів – від концепції до монтажу;
- Розробка детальних робочих планів із проміжними етапами та термінами виконання;
- Ведення супровідної документації на всіх етапах проєкту;
- Контроль якості та збирання даних для звітності;
Комунікація та координація:
- Взаємодія із замовниками: узгодження концепцій, матеріалів, термінів та бюджету;
- Управління командою: планування роботи, розподіл завдань, контроль виконання;
- Взаємодія із зацікавленими сторонами та зовнішніми партнерами;
- Вирішення конфліктних ситуацій та проблем;
Контроль виробництва:
- Координація виготовлення рекламних конструкцій та матеріалів;
- Забезпечення дотримання строків та бюджету проєкту;
- Моніторинг реалізації проєктів та внесення необхідних коригувань;
Фінальна підтримка та аналіз:
- Супровід проєкту на етапі реалізації;
- Підготовка підсумкової звітності після завершення проєктів.
Керівник відділу маркетингу та аналізу ринку
ПАТ "Продовольчо-зернова Корпорація України"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
8 місяців
08.2013 - 04.2014
Основні обов’язки:
Створення та розвиток брендів:
- Організація та впровадження процесів створення нових брендів (торгових марок);
- Розробка концепцій, назв, тестування неймінгу;
- Патентний пошук та реєстрація брендів;
- Підбір референсів для дизайну упаковки, розробка логотипів та дизайну упаковки;
Стратегічне управління брендом:
- Розробка та реалізація стратегії розвитку бренду;
- Моніторинг бренду: аналіз продажів, репутації, дій конкурентів, скарг на якість продукції;
- Оцінка факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, що впливають на бренд;
Маркетингові дослідження:
- Організація та контроль маркетингових досліджень у співпраці з провідними агенціями;
Рекламна та іміджева діяльність:
- Координація розробки та виробництва рекламних та іміджевих матеріалів бренду;
Фінансовий та аналітичний контроль:
- Розробка бюджету та контроль його виконання;
- Аналіз динаміки продажів та підготовка прогнозів розвитку;
- Документообіг та звітність.
Керівник відділу Event и VIP HoReCa
Українська Алкогольна Компанія «ОЛІМП»
FMCG
2 роки 5 місяців
03.2011 - 08.2013
Основні обов’язки:
Стратегічний розвиток event-напряму:
- Планування та реалізація стратегії заходів відповідно до концепції брендів;
- Аналіз event-проєктів щодо їх відповідності цілям розвитку торгових марок;
Бюджетування та контроль:
- Формування стратегічного та оперативного бюджету event-напряму;
- Контроль виконання бюджету та оптимізація витрат;
Організація та управління заходами:
- Взаємодія з регіональними менеджерами з торгового маркетингу щодо організації заходів;
- Контроль своєчасного та якісного проведення event-проєктів у регіонах;
- Координація спонсорських проєктів: від погодження до підготовки звітності;
- Організація та проведення клубних заходів, дегустацій;
Оперативний контроль реалізації заходів:
- Підготовка та організація всіх етапів event-проєктів;
- Особистий контроль якості реалізації проєктів та досягнення поставлених цілей;
Маркетингові активності у VIP HoReCa:
- Розробка стратегії та механізмів рекламних акцій і презентацій для підвищення впізнаваності бренду;
- Стимулювання продажів продукції у VIP-закладах HoReCa.
PR- и Event-менеджер.
«Global Spirits» (ТМ «Хортиця») Департамент маркетингу та реклами
FMCG
4 роки 4 місяці
11.2006 - 03.2011
Основні обов’язки:
Організація та проведення заходів:
- Планування та контроль open-air заходів;
- PR-підтримка подій та заходів;
- Організація нестандартних івентів у форс-мажорних ситуаціях;
- PR-супровід event-проєктів;
Робота зі ЗМІ та PR-кампанії:
- Планування та розробка PR-кампаній;
- Розміщення PR-статей та рекламних матеріалів у ЗМІ;
- Організація прес-конференцій, брифінгів, зустрічей із громадськістю;
- Підготовка прес-релізів, медіа-китів, моніторинг преси та оцінка ефективності PR-активностей;
- Координація роботи мобільних знімальних та фото-груп;
- Представлення компанії у рейтингах та дегустаційних конкурсах;
Управління діджитал-активностями:
- Координація створення та розміщення банерів і веб-сайтів торгових марок компанії;
Фінансовий менеджмент та звітність:
- Планування та управління PR-бюджетом, оптимізація витрат;
- Підготовка звітності про виконану роботу для керівництва;
Робота з партнерами та медіа:
- Проведення переговорів;
- Організація прес-турів для підвищення лояльності ЗМІ до компанії.
Керівник рекламного відділу
ТОВ «Українська Товарна Біржа»
Будівництво
2 роки 4 місяці
07.2004 - 11.2006
Основні обов’язки:
Управління продажами та клієнтськими відносинами:
- Організація та контроль продажу послуг компанії в регіонах;
- Проведення переговорів із клієнтами та пошук нових партнерів;
- Ведення бази даних потенційних і поточних клієнтів;
- Комунікація із замовниками для узгодження умов співпраці;
Маркетингові та рекламні активності:
- Прогнозування регіональних продажів;
- Планування та координація маркетингових заходів у регіонах;
- Організація рекламних акцій для популяризації послуг компанії;
- Участь у розміщенні реклами в ЗМІ;
Управління командою:
- Контроль роботи відділу реклами;
- Прийом нових працівників та їх адаптація.
Ключова інформація
проживаю - Київ.
сімейний стан: одружена
діти: так (6 років)
- Лідерство та управління командами
- Багатозадачність та стресостійкість
- Розробка та реалізація стратегій
- Організованість та самодисципліна
- Креативність у розв'язанні проблем
- Адаптивність до змін
Навчалась в 1 закладі
Гуманітарний Університет «Запорізький Інститут Державного та Муніципального Управління»
журналістики/реклама та PR
Україна, Запоріжжя, 2008
Володіє мовами
Німецька
середній
Курси, тренінги, сертифікати
"Тайм-менеджмент"
Мета тренінгу – планування своєї кар'єри, ефективне розпорядження своїм часом, чітке формулювання цілей та завдань, складання планів та розкладів, повноцінне використання органайзера.
«Жорсткі перемовини»
Мета тренінгу: навчитися відстоювати свої інтереси у жорстких перемовинах, підвищити ефективність проведення переговорів різного рівня, відпрацювати техніки виходу із скрутних ситуацій, що зустрічаються у ході ділового спілкування.
Стратегія прориву
Мета семінару-практикуму: ознайомити учасників зі стратегіями як засобами підвищення ефективності та прибутковості Українського бізнесу в сучасних умовах.
Тетяна
Тетяна
Керівник проєкта/Lead Project manager

Київ
повна зайнятість, проектна робота
Оновлено 1 тиждень тому