Працювала в 5 компаніях 4 роки 5 місяців
FMCG, Телекомунікації / Зв'язок, Торгівля роздрібна / Retail
Помічник керуючої
Уманьпиво
FMCG
2 місяці
12.2024 - 02.2025
Планування та організація своєї роботи
Організація та контроль роботи 3 магазинів з командою від 15 осіб.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Організація та контроль роботи 3 магазинів з командою від 15 осіб.
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Керуючий магазином
BAT Україна
FMCG
1 рік
09.2023 - 09.2024
• Організація та контроль роботи магазину з командою від 7 осіб.
• Створення щоденних, тижневих та місячних графіків роботи персоналу.
• Контроль відкриття/закриття магазину, касової дисципліни, проведення інкасацій, роботи з фіскальним реєстратором.
• Виконання планових показників магазину та досягнення поставлених цілей.
• Аналіз продажів, звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна).
• Управління товарними залишками, замовлення товару та пакувальних матеріалів.
• Контроль прийому товару, оновлення цінників, викладки товару.
• Розвиток клієнтської бази та підвищення лояльності покупців.
• Контроль якості обслуговування клієнтів, особисте обслуговування за потреби.
• Проведення маркетингових заходів та впровадження ініціатив для підвищення продажів.
• Коучинг, наставництво, тренінги та підвищення кваліфікації персоналу.
• Підбір персоналу, проведення співбесід, оформлення, ротація та звільнення працівників.
• Контроль виплати заробітної плати та виконання всіх операцій в облікових системах.
• Проведення інвентаризацій, контроль втрат і оптимізація витрат.
• Взаємодія з орендодавцем та контролюючими органами.
• Відрядження для навчання та розвитку бізнесу.
• Створення щоденних, тижневих та місячних графіків роботи персоналу.
• Контроль відкриття/закриття магазину, касової дисципліни, проведення інкасацій, роботи з фіскальним реєстратором.
• Виконання планових показників магазину та досягнення поставлених цілей.
• Аналіз продажів, звітність (щотижнева, щомісячна, квартальна).
• Управління товарними залишками, замовлення товару та пакувальних матеріалів.
• Контроль прийому товару, оновлення цінників, викладки товару.
• Розвиток клієнтської бази та підвищення лояльності покупців.
• Контроль якості обслуговування клієнтів, особисте обслуговування за потреби.
• Проведення маркетингових заходів та впровадження ініціатив для підвищення продажів.
• Коучинг, наставництво, тренінги та підвищення кваліфікації персоналу.
• Підбір персоналу, проведення співбесід, оформлення, ротація та звільнення працівників.
• Контроль виплати заробітної плати та виконання всіх операцій в облікових системах.
• Проведення інвентаризацій, контроль втрат і оптимізація витрат.
• Взаємодія з орендодавцем та контролюючими органами.
• Відрядження для навчання та розвитку бізнесу.
Фахівець по роботі з клієнтами
Contact Center Київстар
Телекомунікації / Зв'язок
5 місяців
07.2022 - 12.2022
У мої обов'язки як фахівця по роботі з клієнтами входило вирішення їх запитань та проблем, надання консультацій з продуктів та послуг компанії, а також підтримка позитивних відносин з клієнтами. Я успішно вирішувала конфліктні ситуації, надавала ефективні рекомендації щодо використання продукції та послуг, що сприяло підвищенню рівня задоволеності клієнтів. Мої зусилля спрямовані на забезпечення високої якості обслуговування та підтримання позитивного іміджу компанії серед клієнтів.
продавець-консультант
ІНТЕРТОП/INTERTOP
Торгівля роздрібна / Retail
1 рік 8 місяців
06.2020 - 02.2022
У мої обов'язки як продавця-консультанта входило активне консультування клієнтів з питань асортименту товарів, виявлення їхніх потреб і надання рекомендацій. Я успішно забезпечувала високий рівень обслуговування, що призвело до збільшення обсягу продажів. Також була відповідальна за підтримку порядку на робочому місці та візуальне оформлення вітрин. Мої уміння ефективно комунікувати та вміння швидко реагувати на запити клієнтів сприяли позитивній репутації магазину та підвищенню задоволеності клієнтів.
• Консультація клієнтів
• Робота з касою
• Прийом товару
• Збір інтернет замовлень
• Викладка товару(Мерч)
• Реалізація товарів
• Оформлення продаж
• Участь у проведенні акцій та розпродажів
• Підтримка порядку в торговому залі
• Оновлення цінників
• Ведення звітності про продажі
• Забезпечення якісного обслуговування клієнтів
• Консультація клієнтів
• Робота з касою
• Прийом товару
• Збір інтернет замовлень
• Викладка товару(Мерч)
• Реалізація товарів
• Оформлення продаж
• Участь у проведенні акцій та розпродажів
• Підтримка порядку в торговому залі
• Оновлення цінників
• Ведення звітності про продажі
• Забезпечення якісного обслуговування клієнтів
Фахівець по роботі з клієнтами
Contact Center Київстар
Телекомунікації / Зв'язок
9 місяців
03.2019 - 12.2019
Забезпечувала високий рівень обслуговування клієнтів, відповідала на їх запитання та вирішувала проблеми. Ефективно взаємодіяла з клієнтами, допомагаючи їм з різними питаннями. Ретельно слідкувала за вирішенням скарг та конфліктів, забезпечуючи задоволення клієнтів. Активно сприяла у підвищенні рівня задоволеності клієнтів та підтриманні позитивного іміджу компанії.
• Ведення переговорів та консультацій з клієнтами
• Збір і аналіз інформації про потреби клієнтів
• Підтримка існуючих і розвиток нових клієнтських відносин
• Обробка замовлень та управління їх виконанням
• Вирішення проблем і скарг клієнтів
• Розвиток клієнтської бази
• Підтримка високого рівня клієнтського сервісу
• Ведення переговорів та консультацій з клієнтами
• Збір і аналіз інформації про потреби клієнтів
• Підтримка існуючих і розвиток нових клієнтських відносин
• Обробка замовлень та управління їх виконанням
• Вирішення проблем і скарг клієнтів
• Розвиток клієнтської бази
• Підтримка високого рівня клієнтського сервісу
Ключова інформація
• Постійне підвищення професійного рівня.
• Відповідальність, ініціативність, високий рівень комунікабельності.
• Готовність до відряджень та розвитку нових проєктів.
• Відповідальність, ініціативність, високий рівень комунікабельності.
• Готовність до відряджень та розвитку нових проєктів.
Навчалась в 1 закладі
чну ім Богдана Хмельницького
012 Дошкільна освіта
Черкаси, 2022
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
рідна
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
B категорія
Альбіна Анатоліївна
Альбіна Анатоліївна
Адміністратор

Черкаси
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 годин тому