Працювала в 7 компаніях 14 років 5 місяців
Недержавні організації / NGO, HR, Консалтинг / Аудит, FMCG, Медіа / ЗМІ, Автомобільна промисловість та Автобізнес, Освіта
HR-менеджер
Гуманітарна організація
Недержавні організації / NGO
1 рік 7 місяців
08.2023 - до теперішнього часу
Забезпечення дотримання кадрової політики «ГО»;
- Процедура набору персоналу (рекрутинг);
- Адаптація персоналу: навчання, надання інформації, щодо процедур та політик організації, оцінювання продуктивності, надання ефективної підтримки;
- Участі у розробці програм навчання, мотивації та розвитку корпоративної культури та співробітників, розробці положень та документації по роботі з персоналом;
- Організація кадрового адміністрування та обліку персоналу в регіоні відповідно до корпоративних стандартів
- Організація та супроводження найму персоналу в регіоні
- Оптимізація термінів та підвищення якості закриття вакансій
- Організація та контроль програми адаптації та оцінки персоналу
- Організація та адміністрування навчання співробітників відповідно до корпоративних програм
- Виконання робіт з обліку персоналу: прийняття на роботу, переведення, звільнення та їх супровід;
- Ведення кадрового діловодства;
- Формування та ведення особових справ співробітників;
- Супровід процесу оформлення нових працівників;
- Адміністрування даних працівників
- Робота з документами та звітами.
- Взаємодія з юридичним відділом та бухгалтерією.
HR-менеджер
Gremi Personal (г.Варшава)
HR
1 рік 1 місяць
05.2022 - 06.2023
• пошук та успішне працевлаштування кандидатів у обмежені терміни• верифікація документів кандидатів перед прийомом на роботу• заповнення анкет та підписання договорів із працівниками• координування приїзду працівників• оформлення та подання документів на легалізацію
HR-менеджер (провідний)
ТОВ «Бухгалтер-Про»
Консалтинг / Аудит
1 рік
02.2021 - 02.2022
побудова системи управління персоналом (підбір, адаптація, оцінка, мотивація, навчання);
виявлення потреби у навчанні персоналу;
контроль аудиторного навчання персоналу;
проведення зустрічей 1:1;
робота над підвищенням залучення персоналу;
організовувати процес підбору та адаптації персоналу;
вибудовувати процеси навчання та стажування;
створення профілю вакансії;
проведення розмов із співробітниками під час звільнення;
контроль кадрового обліку;
організація корпоративних заходів для персоналу;
організація співбесід, нарад, переговорів, підготовка ділових зустрічей, ведення протоколів зустрічей, підготовка до процеса інтерв'ю, підготовка нових працівників до роботи в офісі, виконання особистих доручен;робота у програмах ЗУП та 1С 8.3. «Кадри та Зарплата»; М.Є.Doc;
ведення кадрового діловодства.
Менеджер по персоналу
ТОВ ОЛЗА
FMCG
3 роки 4 місяці
10.2018 - 02.2022
• Пошук та підбір персоналу (повний цикл);
• написання контенту оголошень, робота з відгуками та надання зворотного зв'язку претендентам;
• проведення інтерв'ю;
• підтримка новачків у період адаптації на робочому місці;
• планування ротацій та заміщень співробітників головного офісу;
• формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;
• побудова структури підприємства;• організація навчання працівників;
• проведення атестацій;• контроль адаптаційних програм;
• участь у розробці систем мотивації для персоналу;
• проведення внутрішньокорпоративних заходів (свят) для розвитку та підтримки корпоративної культури;
• розробка компенсацій та пільг для співробітників компанії;
• робота з директорами магазинів з управлінських компетенцій;
• проведення внутрішніх конкурсів із продажу серед магазинів, продавців;
• проведення оцінки виконання внутрішніх стандартів магазинами;
• організація заохочень для працівників;
• ведення кадрового діловодства (оформлення прийому, перекладу, звільнення співробітників компанії відповідно до КЗпП України; складання графіка відпусток; П-2; ведення трудових книжок);супровід ФОП
• складання штатного розкладу та посадових інструкцій;
• розробка основних положень;
• робота у програмах ЗУП та 1С 8.2. «Кадри та Зарплата»; М.Є.Doc, Excel, Word;
• розробка та контроль виконання наказів та регламентів компанії;
• вирішення конфліктних ситуацій у колективах департаментів.
Менеджер з персоналу
Редакція газети Одеський Вісник
Медіа / ЗМІ
4 роки 2 місяці
08.2014 - 10.2018
ведення кадрового діловодства у повному обсязі;
підбір персоналу;
організація навчання працівників;ведення військового обліку;
ведення документообігу підприємства;
складання та ведення внутрішньої документації підприємства.
Менеджер з персоналу (провідний)
ТОВ Автобард
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 3 місяці
05.2013 - 08.2014
• ведення кадрового діловодства у повному обсязі;
• пошук та підбір персоналу;
• оформлення договорів;
• проведення інструктажів з охорони праці та техніки безпеки;
• участь в адаптації персоналу, мотивації та оцінці;
• формування звітності з персоналу (чисельність, плинність);
• робота з контролюючими органами;
• формування корпоративної культури.
Начальник відділу кадрів
ГУЦ "Одеський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості»
Освіта
2 роки 8 місяців
08.2010 - 04.2013
• прийом заявок на підбір спеціалістів;
• пошуку та підбору персоналу різного рівня;
• моніторинг та аналітика ринку праці;
• ведення кадрового діловодства;
• взаємодія з Вищими навчальними закладами, Центрами зайнятості
• проведення інструктажів з охорони праці та техніки безпеки
Ключова інформація
- Мови: Українська, російська - експерт; польська; французька середня; Формування та впровадження цінностей та місії Компанії,
- розвиток HR бренду:розвиток корпоративної культури;
- створення кодексу бізнес-етики працівників;
- створення, наповнення та супровід корпоративного порталу та сторінок компанії в соц.мережах;
- Використання ефективних методів підбору персоналу, як мас-підбір так і закриття топ-позицій;
- Організація процесу адаптації персоналу;
- Організація департаменту персоналу з нуля. Кадрове діловодство. Ведення ФОП.
- Навички роботи з комп'ютером1С 8.3. «Кадри та Зарплата», ЗУП; M.E.Doc; Досвідчений користувач ПК(Робота з програмами Microsoft Office: Excel, Word; Outlook. Вміння працювати з CRM системою та Google таблицями.
- Освіта:Одеський національний університет ім. І.І.Мечниковаекономіко-правовий факультет, спеціальність - юрист, ОдесаВища, з 01.1998 до 06.2003 (5 років 5 місяців)
Навчалась в 1 закладі
Одеський національний університет ім. І.І.Мечникова
економіко-правовий факультет, спеціальність - юрист,
Одеса, 2003
Володіє мовами
Англійська
середній
Польська
середній
Російська
поглиблений
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Пунктуальність; відповідальність; презентабельність; об'єктивність; вміння працювати в команді; результативність; у своїй роботі я використовую сучасні методи управління персоналом, прислухаюся до думки співробітників, знаходжу баланс між потребами керівництва та персоналу.
Оксана Викторовна
Оксана Викторовна
Менеджер з персоналу; провідний менеджер з персоналу ; HR-generalist

Одеса
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому